Στα πλαίσια της δραστηριότητας «Γνωρίζω την πόλη μου» θα επισκεφθούμε το αθλητικό κέντρο Ζωγράφου «Γρηγόρης Λαμπράκης». Το σημείο εκκίνησης της πεζοπορίας μας είναι η κεντρική πλατεία του Αγίου Θωμά, στην οδό Παπαδιαμαντοπούλου, δίπλα από το εστιατόριο «Τα σαρδελάκια». Θα προχωρήσουμε στην οδό Παπαδιαμαντοπούλου και στο δεύτερο στενό θα στρίψουμε δεξιά στην οδό Υπολοχαγού Καββαθά. Στο τέλος της οδού θα συναντήσουμε την οδό Γεωργίου Παπανδρέου και θα στρίψουμε αριστερά. Προχωρώντας μετά την έκθεση αυτοκίνητων Toyota θα στρίψουμε δεξιά στην Ωρίωνος. Αφού περπατήσουμε δυο τετράγωνα, θα δούμε το αθλητικό κέντρο στο αριστερό μας χέρι.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου